ADS ADS ADS ADS ADS ADS ADS

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی سلامتی

سه شنبه 10 فروردین 1400 توسط admin نظرات

آهنگ میثم ابراهیمی سلامتی
دانلود آهنگ جدید از خواننده پرطرفدار میثم ابراهیمی بنام سلامتی { کی تورو بلده مث من که چطوری دلت واشه } ¤ با متن کیفیت اصلی Mp3 320 تکست و پخش آنلاین 128 در موزیک مدیا

Download New Music ¦ Meysam Ebrahimi Salamati ¦ Text And Direct link excellent quality 320 In Musicmedia

میثم ابراهیمی سلامتی 

متن آهنگ سلامتی با صدای میثم ابراهیمی
♩•—•••♩♫•••—•♫

کی تورو بلده مث من • که چطوری دلت واشه •♩

کی بلده پشتت در بیاد • حتی اگه غلط باشه •♫

کی تورو بلده مث من • بهت اهمیت میده •♩

اینجوری کی لای شونه هاش بهت امنیت میده •♫

سلامتی حسای خوبی که • پای منو به تله کشوندن •♩

میثم ابراهیمی سلامتی

سلامتی چشایی که کار • دلمو به اینجا رسوندن •♫

فدای اون دلی که ادعا میکنه • منو نمیشناسه •♩

سلامتی صورت • قشنگ و سرد بی احساست •♫

کی تورو بلده مث من • که چطوری دلت واشه •♩

کی بلده پشتت در بیاد • حتی اگه غلط باشه •♫

همه لفظای خوشگل دنیا برا تو • فقط خواهشا از تو فکر من درآ تو •♩

تو با اینکه اینقد دادی دستم آتو • سلامتی من که پر نکردم جاتو •♫

♩•—•••♩♫•••—•♫

  

دانلود آهنگ با کیفیت 128 

دانلود آهنگ با کیفیت 320





برچسب ها : دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی سلامتی



کد امنیتی رفرش


آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 17
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 39
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 55
بازدید سال : 658
بازدید کلی : 1,538
ورودی گوگل امروز : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آِ ی پی : 18.224.32.86
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :

به جمع ما بپیوندید

عضویتفراموشی رمز

عضویت سریع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد